BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 20 ianuarie 2011

catville 2

Din câte am înţeles din media , internet , prieteni şi cunostiinte , dacă ai o pisică pişăcioasă trebe musai să aibă nisip curat şi proaspăt , să nu cumva să se indispună şi să atenteze iar la mopul din baie , conversii mei , ziare , haine şi de la fapt la orice pare să spună "nu pisico, opreşte-te din ce faci, pisico!"

M-am tot gândit că perioadele de timp la care îmi cumpăr tenesi sunt totuşi relativ mari. Sau cel puţin suficient de mari încât la cât mănâncă pisica mea nici măcar stocurile secrete de încălţăminte pentru copii defavorizaţi de alegerea pisicii din Unicef, Unesco şi Crucea Roşie nu m-ar putea ajuta. Aşadar , mi-am luat sacoşa de rafie preferată şi am plecat la Pet-shop să achiziţionez nisip.

Ajunsă acolo , printre rafturi atât de îmbietoare şi sub ochii super-agili ai vânzătoarei care citea în fiecare cumpărător un posibil atentator la liniştea personală , am văzut minunea. Iat-o(sau Iato că sună a sultan în lumea pisicilor) :


De pe un super ambalaj roşiatic îmi surâdea mulţumit chipul unui copil de vreo 7-8 ani.
Mă umflu în pene de mândrie , cu gândul că am dat o lovitura pe cinste pe piaţa achiziţiilor din pet shop , pentru că nu-i aşa dacă nisipul este suficient de bun ca toate problemele unui copil de 8 ani să fie rezolvate ( oare sunt şi ponei ascunşi în ambalaj,!?? ash), poate este suficient de bun şi pentru Pufă.

Dar oare va fi ea mulţumită?


Urmează în săptămâna viitoare în catville!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu